piątek, 12 listopada 2010

GP Abu Zabi: Piątek


Dzisiaj odbyły się 2 treningi do ostatniego w tym roku GP Abu Zabi. Mimo iż wyścig odbywa się na pustyni, dzisiejszego ranka zaskoczył nas deszcz, jak donosi Pan Borowczyk średnia opadów w listopadzie w Abu Zabi wynosi 0,2 mm... 


Marta: Ja zacznę od czwartku. Wczoraj jakoś przysnęłam i nic nie mówiłam, ale dzisiaj muszę powiedzieć coś o nogach Fernando Alonso. Nie wiem tylko co. Brak mi słów. Może ty wyjaśnij, o co chodzi.
Linda: A więc streszczę te historię: Lewis Hamilton przyznał, że wraz z Markiem Webberem zauważył w czwartek, iż kierowca Ferrari, Fernando Alonso, ma gładkie i błyszczące nogi. „Jestem zaskoczony tym, jak Fernando był w stanie znieść ból związany z potraktowania nóg woskiem” - powiedział z uśmiechem Hamilton. 
„Mark wskazał je i zapytał jak daleko to sięga” - dodał kierowca McLarena. - „A ja na to: 'Wow, są błyszczące.”
M: Czytając wypowiedź Hamiltona, trzeba przyznać, że sam musiał już poznać TEN ból.
L: A ja się zastanawiam, dlaczego Webber jest taki ciekawy 'jak daleko TO sięga'...
M: Pewnie sam zastanawia się nad zrobieniem czegoś takiego i nie wie ile byłby w stanie wytrzymać.
L: Dobrze zostawmy już ten kontrowersyjny temat i przejdźmy do pięknej architektury toru w Abu Zabi.






M: Może skupmy się na treningach.
L: Podczas 1 treningu większość czasu kierowcy spędzili w boksach, ponieważ tor nie był jeszcze dobrze nagumowany i znajdowały się na nim resztki porannych opadów. Natomiast podczas 2 treningu kierowcy "wykręcili" znacznie więcej kółek. Jaime Algersuari wykonał "bączka" i zgasł mu bolid, a więc nie mógł jechać dalej, natomiast Felipe Massie zabrakło paliwa w baku (co swoją drogą jest dziwną sytuacją) i był zmuszony to zaparkowania swojego bolidu przy bandzie i opuszczenia go.
M: Zabrzmiałaś jak Pan Borowczyk. Wracając do Fernando Alonso, jestem nieco zaniepokojona jego dotychczasową formą, ponieważ 6 pozycja wcale nie jest najlepsza.
L: Nie zapominajmy jednak, że są to tylko wolne treningi i pozycja kierowcy mało nam mówi.


Zapraszamy Was na jutrzejszą relację z 3 treningu i kwalifikacji, miejmy nadzieję, że będzie padał deszcz.




Źródło: www.f1ultra.pl 
Linda i Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz