piątek, 8 października 2010

GP Japonii - Piątek

Jak wszyscy wiedzą, dzisiaj wczesnym rankiem odbyły się dwa wolne treningi do niedzielnego wyścigu o GP Japonii.


Oto wyniki pierwszej sesji treningowej:

i drugiej:


Linda: Po obejrzeniu 2 sesji treningowych jestem zadowolona z 3 miejsca Roberta i mam nadzieję, że powtórzy on ten wynik w kwalifikacjach. Jak widać, nikt nie mógł dorównać Red Bull'om.
Marta: Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek ja bym się zbytnio nie nastawiała na tak wysoką pozycję Roberta. Choć oczywiście liczę na dobry wynik.
Linda: Ja też mam nadzieję, że dobrze pójdzie Kubicy, ponieważ powiedział on, że jest to jego ulubiony tor. Jednakże wiele torów określał już tym mianem np. Monako i Węgry.
Marta: Albo traktuje sprawę marketingowo i każdy tor promuje jako swój ulubiony, albo po prostu nie może się zdecydować. W każdym razie po tegorocznym GP Węgier tamtego toru już raczej nie lubi.
Marta i Linda: Jakby nie było, trzymamy kciuki. 


Zdjęcia z dzisiaj
To Lewis Hamilton (przed 1 treningiem) poprawiający swoją fryzurę, której nie ma...


i w trakcie 1 treningu, po nieumyślnym rozbiciu swojego bolidu.



SERDECZNIE  POZDRAWIAMY  FANÓW  RED BULL'A


I MŁODEGO, SŁODKIEGO FANA ROBERTA KUBICY

Linda i Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz