sobota, 29 stycznia 2011

Ferrari odsłania karty


Wczoraj zespół Ferrari jako pierwszy zaprezentował bolid na sezon 2011 w swojej siedzibie w Maranello. Swoją obecnością pokaz uświetnili: prezydent Ferrari, Luca di Montezemolo, szef zespołu, Stefano Domenicali, i obaj kierowcy. Fernando Alonso i Felipe Massa dokonali uroczystego odsłonięcia czterokołowca. 




Linda: Jak Ci się podoba nowy bolid?
Marta: Za dużo bieli, zdecydowanie. Ale poza tym bardzo pozytywne wrażenie. 
L: Mi kolorystyka samochodu bardzo się podoba, ale zgadzam się z Tobą, iż w tym modelu przesadzili z bielą.
M: Ferrari zawsze było czerwone i moim zdaniem nadal powinno takie być, a tymczasem zaczyna wyglądać, jakby wyprano je w wybielaczu. 
L: Hahaha, jaki żarcik.




Ferrari rozpoczęło serię prezentacji czterokołowców. W ciągu najbliższych dni swoje bolidy przedstawią:


Lotus Renault - 31 stycznia, Walencja
Sauber - 31 stycznia, Walencja
Red Bull – 1 lutego, Walencja

Mercedes - 1 lutego, WalencjaTeam Lotus – 1 lutego, Walencja
Toro Rosso – 1 lutego, Walencja
Williams – 1 lutego, Walencja
McLaren – 4 lutego, Berlin
Force India – 10 lutego, Jerez



Nieznane są jeszcze daty prezentacji HRT oraz Virgin Racing.


Chyba zauważyliście, że naszym nowym ulubionym słowem jest czterokołowiec.
Linda i Marta

2 komentarze:

  1. Nowe Ferrari mi się nie podoba. Ostatni model, jaki przypadł mi do gustu, to ten z 2008. Tegoroczny kolor jakiś takiś bledszy i noc też mnie odrzuca. Miłym akcentem jest Włoska flaga na tylnym skrzydle ;)
    U mnie też kilka słów na ten temat. Pozdrawiam ;) [f1-show]

    OdpowiedzUsuń